Nieuws

Vernieuwd Lancia-logo gepresenteerd

Vernieuwd Lancia-logo gepresenteerd

Lancia heeft haar logo vernieuwd. De Italiaanse autofabrikant staat aan de vooravond van een nieuwe start en wil dit beginnen met een vernieuwde logo. Uiteraard is de herkenbaarheid daarbij niet uit het oog verloren.

Het nieuwe logo van Lancia is ontworpen door het Lancia Styling Centre in samenwerking met reclamebureau RobilantAssociati. Het nieuwe jasje betekent uiteraard niet dat het logo niet herkenbaar meer is. We zien nog steeds het kenmerkende schild en de herkenbare letters. Het grootste verschil is dat de vlag uit het logo is verdwenen. Ook het stuurwiel - dat bestond uit vier spaken - bestaat nu nog slechts fictief uit twee spaken. Hierdoor wordt volgens Lancia meer nadruk gelegd op de merknaam.

Wekelijks autoplezier in je mailbox?

  • ✓ Mis geen belangrijk autonieuws
  • ✓ Exclusieve verhalen alleen voor jou
  • ✓ Speciale kortingen en acties
Redactie
Door Redactie

Zoeken