Nieuws

Citroën C3

Citroen C3: 400.000 in 2 jaar

Omzetmakertje! Zo mogen we de Citroën C3 wel karakteriseren. Sinds november 2016 hebben al 400.000 consumenten al voor het model gekozen. Daarvan 160.000 sinds het begin van dit jaar.

Citroen C3: 400.000 in 2 jaar
Citroën verbindt verkoopinfo aan de auto. De kracht schuilt in de productmix, weten ze. Bijna 40 procent van de orders omvatten het hoogste trimniveau ('Shine'), meer dan 65 procent van de consumenten geeft de voorkeur aan een tweekleurige optie en zo'n 55 procent kiest voor de versie met de Airbump, de stootkussens in de portieren.

Redactie
Door Redactie

Wekelijks autoplezier in je mailbox?

  • ✓ Mis geen belangrijk autonieuws
  • ✓ Exclusieve verhalen alleen voor jou
  • ✓ Speciale kortingen en acties
Citroen C3: 400.000 in 2 jaar
Citroen C3: 400.000 in 2 jaar
Citroen C3: 400.000 in 2 jaar
Citroen C3: 400.000 in 2 jaar
Citroen C3: 400.000 in 2 jaar

Zoeken

Merk- & modeldossiers